Tarvitsetko apua? Meiltä kysytään usein näitä.
Kokosimme yhteen yleisimmät kysymykset, jotta voit löytää vastaukset nopeasti ja helposti. Jos jokin jää vielä askarruttamaan, olemme tietysti täällä auttamassa.
Mitä intun käyttöönotto vaatii?
Intun käyttöönotto on vaivatonta ja nopeaa. Kirjaudu sisään ja aloita työskentely! Annamme sinulle täyden ohjeistuksen demotilaisuudessa ja asiakaspalvelumme palvelee mieltä askarruttavissa kysymyksissä.
Pystynkö integroimaan taloushallinnon järjestelmäni intuun?
Intuun voi integroida monia erilaisia taloushallinnon palveluita. Integroinnin avulla varmistat työajanseurannan, palkanmaksun ja laskutuksen ominaisuuksien täyden potentiaalin.
Saammeko Intuun käyttökoulutuksen?
Saat käyttökoulutuksen sekä jatkuvan tuen järjestelmän käyttöön liittyvissä asioissa. Asiakaspalvelumme palvelee ma-pe klo 8–16
Voimmeko siirtää Intuun dataa muista järjestelmistä?
Datan siirto toisesta järjestelmästä Intuun onnistuu IT-tukitiimimme avulla. Toteutamme migraatiot tarpeenne mukaan. Jokainen migraatiotapaus on erilainen, joten kysy meiltä, niin keskustellaan asiasta lisää.
Onko Intu (GDPR)-yhteensopiva? – tietosuoja
Kyllä, Integral yrityksenä panostaa tietoturvaan ja Intu on tietosuojaominaisuuksiltaan erittäin turvallinen järjestelmä
Mitä eroa on selainversiolla ja mobiilisovelluksella?
Selainversio on tarkoitettu pääkäyttäjille (suunnittelijoille ja esimiehille) ja antaa pääsyn kaikkiin Intun ominaisuuksiin. Mobiilisovellus on tarkoitettu työntekijöille ja se mahdollistaa kaikki ominaisuudet työntekijöiden arkeen
Minkälaista tukea Intun asiakkaille tarjotaan?
Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa Intuun liittyvissä asioissa ma-pe klo 8–16
Onko mahdollista saada ilmaiset demotunnukset?
Kyllä! Ota yhteyttä
Etkö löydä etsimääsi? Ei hätää! Autamme mielellämme.
Useimpiin kysymyksiin löytyy vastaus ohjeistuksistamme tai oman organisaatiosi pääkäyttäjältä. Jos olet pääkäyttäjä ja et löytänyt ratkaisua, voit ottaa meihin yhteyttä – autamme mielellämme.