Usein kysytyt kysymykset

Tarvitsetko apua? Meiltä kysytään usein näitä.

Kokosimme yhteen yleisimmät kysymykset, jotta voit löytää vastaukset nopeasti ja helposti. Jos jokin jää vielä askarruttamaan, olemme tietysti täällä auttamassa.

Mitä intun käyttöönotto vaatii?

Intun käyttöönotto on vaivatonta ja nopeaa. Kirjaudu sisään ja aloita työskentely! Annamme sinulle täyden ohjeistuksen demotilaisuudessa ja asiakaspalvelumme palvelee mieltä askarruttavissa kysymyksissä.

Intuun voi integroida monia erilaisia taloushallinnon palveluita. Integroinnin avulla varmistat työajanseurannan, palkanmaksun ja laskutuksen ominaisuuksien täyden potentiaalin.

Saat käyttökoulutuksen sekä jatkuvan tuen järjestelmän käyttöön liittyvissä asioissa. Asiakaspalvelumme palvelee ma-pe klo 8–16

Datan siirto toisesta järjestelmästä Intuun onnistuu IT-tukitiimimme avulla. Toteutamme migraatiot tarpeenne mukaan. Jokainen migraatiotapaus on erilainen, joten kysy meiltä, niin keskustellaan asiasta lisää.

Kyllä, Integral yrityksenä panostaa tietoturvaan ja Intu on tietosuojaominaisuuksiltaan erittäin turvallinen järjestelmä

Selainversio on tarkoitettu pääkäyttäjille (suunnittelijoille ja esimiehille) ja antaa pääsyn kaikkiin Intun ominaisuuksiin. Mobiilisovellus on tarkoitettu työntekijöille ja se mahdollistaa kaikki ominaisuudet työntekijöiden arkeen

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa Intuun liittyvissä asioissa ma-pe klo 8–16

Kyllä! Ota yhteyttä

Yhteystiedot

Etkö löydä etsimääsi? Ei hätää! Autamme mielellämme.

Useimpiin kysymyksiin löytyy vastaus ohjeistuksistamme tai oman organisaatiosi pääkäyttäjältä. Jos olet pääkäyttäjä ja et löytänyt ratkaisua, voit ottaa meihin yhteyttä – autamme mielellämme.

asiakaspalvelu@intu.fi

+358 9 4247 5858

Palvelemme arkisin 08:00 – 16:00