Blogit

Intun vuoden 2024 kehitysaskeleet ja katse tulevaisuuteen

Julkaistu 17.12.2024

Vuonna 2024 Intu ERP ja IntuKeikka-mobiilisovellus ovat kehittyneet merkittävästi. Intu yhdistää työvuorot ja tekijät erityisesti työvuorovaltaisilla aloilla. Eri toimialat edellyttävät myös alakohtaisia tarpeita. Kehitystyössämme olemme panostaneet tietoturvaan, käytettävyyteen sekä asiakaskohtaisiin ratkaisuihin, kuten datanhallinnan tehostamiseen ja prosessien sujuvoittamiseen.

Monet uudistukset palvelevat laajasti monia eri toimialoja, mutta erityisesti varhaiskasvatuksen, siivouspalveluiden sekä hoiva- ja terveyspalveluiden tarpeita. Kehityskohteet on valittu asiakastarpeiden pohjalta, ja tiivis yhteistyö asiakkaidemme kanssa on mahdollistanut heidän tarpeidensa syvällisen ymmärtämisen.

Merkittävimmät parannukset Intuun

Vuoden 2024 kehityskohteet vastasivat asiakkaidemme erityistarpeita. Kehitystyön pääteemat olivat:

  • Käyttäjäystävällisyys: Tehokkaampi hallinta ja selkeämmät prosessit. Palvelin- ja ohjelmistopäivitykset suorituskykyisempään käyttökokemukseen.
  • Raportoinnin parantaminen: Paremmat työkalut tiedon analysointiin.
  • Uudet ominaisuudet: Esimerkiksi PSOP-palvelusetelien uuden version sujuva käyttö terveys- ja hoivapalveluissa tukevat palvelun laadun ja hallinnan kehittämistä.
  • Reaaliaikaiset ohjeet: Intun helposti löydettävät navigointiohjeet ohjeistavat käyttäjiä toimintojen käyttöön.
  • Rajapintakehitys: Tehostaa integraatioita ja tiedonsiirtoa eri toimialojen prosesseissa. Esimerkkinä Vero API kotitalousvähennystietojen sähköiseen ilmoittamiseen Verohallinnolle.
  • Asiakaskokemus: Asiakasportaali parantaa asiakaskokemusta ja tarjoaa uusia hallintamahdollisuuksia kuten lastenhoidon varausten automatisointi suoraan loppuasiakkailta.
  • Tietoturva: 2-vaiheinen tunnistautuminen mahdollistaa entistä turvallisemman kirjautumisen.

 

Intu ERP ja mobiilisovellus

IntuKeikka-mobiilisovellus

IntuKeikka on saanut erittäin positiivista käyttäjäpalautetta, mikä osoittaa kehitystyön suunnan olevan oikea. Asiakaskyselymme mukaan suurin osa työntekijöistä kokee sovelluksen helpottaneen työnhallintaa ja sujuvoittaneen arjen rutiineja. Jopa 99 % vastaajista olivat tyytyväisiä sovellukseen.

Merkittävimmät muutokset:

  • Työvuorojen tarjoamisen parannukset: Työvuorojen tarjoaminen massatoimintona työntekijöille mahdollistaa useiden työvuorojen tarjoamisen samanaikaisesti.
  • Toiminnalliset parannukset: sujuvoitettu sisään- ja uloskirjautumista, järjestelmä toimii nopeammin, kalenterinäkymä poissaolojen ja käytettävyyden hallintaan, navigointi- ja puhelinpainikkeet
  • Uusia ominaisuuksia: lemmikkitiedot, vapaamuotoiset lomakkeet ja työvuoronäkymän parannukset

 

Katse tulevaisuuteen

Vuoden 2024 aikana käynnistetty kehitystyö jatkuu vahvana. Tekeillä on uusia toimintoja, kuten tekoälyn hyödyntäminen Intun tukipalveluissa, ohjemateriaaleissa ja käytön opastuksessa. Kaikki kehityskohteet toteutetaan asiakkaiden antaman palautteen pohjalta, jotta ratkaisut vastaisivat heidän tarpeitaan parhaalla mahdollisella tavalla.

Tavoitteenamme on edelleen parantaa käyttäjäkokemusta, tehostaa prosesseja ja vastata asiakkaidemme tarpeisiin entistä tarkemmin. Intu ERP ja IntuKeikka jatkavat kehittymistään tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa!