Blogit

Tee Intusta kilpailuvaltti!

Julkaistu 10.10.2023

Kaiken liiketoiminnan keskiössä on kukas muu kuin asiakas. Mitä paremmin ymmärrät asiakkaitasi, sitä paremmin pystyt kehittämään liiketoimintaasi. Kilpailutilannetta ei läheskään aina voiteta hinnalla. Itseasiassa on jopa tutkittua, että asiakkaat karttavat niitä kaikista halvimpia palveluntarjoajia ja päätyvät usein kalleimman ja halvimman välimaastoon. Asiakas on valmis maksamaan laadusta ja toimivammasta kokonaisuudesta.

Kun pääset tekemään asiakkaalle tarjouksen palveluistasi, älä keskity tarjouksessa pelkästään numeroiden pyörittelyyn. Anna tarjouksessa asiakkaalle katsaus siitä, miten palvelu toteutetaan. Näin asiakas pystyy muodostamaan vision kokemuksesta, joka hänelle myydään. Palveluita ostava asiakas haluaa päästä niin helpolla kuin mahdollista, siitähän hän on valmis maksamaan!

Intu toiminnanohjausjärjestelmän avulla erotut tarjouskierroksellasi ja osoitat asiakkaallesi, että yrityksessäsi on panostettu arjen toimivuuteen. Asiakas voi kommunikoida ketterästi Intun kautta palveluntarjoajan kanssa.

Yrityksissä usein unohdetaan, että asiakkaat arvostavat hyvinkin yksinkertaisia asioita. Intu auttaa tekemään arkisista asioista helppoja. Esimerkiksi siivouspalvelua tilanneen asiakkaan ei tarvitse plärätä sähköposteja tai jonotella asiakaspalveluun tarkastaakseen, mihin aikaan kodinhoitaja olikaan keskiviikkona tulossa. Joskus myös tärkeät palautteet palvelusta jää kokonaan saamatta, koska asiakkaalle on liian iso kynnys aloittaa edellä mainittu projekti yhden pikku jutun takia.

Intun avulla erotut ja teet palvelustasi laadukkaampaa. Me autamme sinut järjestelmän kanssa alkuun ja jalkautamme sen palvelemaan liiketoimintaasi parhaalla mahdollisella tavalla.