IntuKeikka on edistyksellinen sovellus, joka tehostaa työvuorojen hallintaa ja optimoi resurssien käyttöä niin työnantajan kuin työntekijän näkökulmasta. Sovelluksen avulla voit hallita työvuoroja ja kirjata työaikaa. Tämä tekee työvuorosuunnittelusta yksinkertaisen, nopean ja toimivan.
Oikea työntekijä oikeaan työvuoroon IntuKeikan avulla
IntuKeikan avulla löydät helposti oikean tekijän oikeaan vuoroon. Järjestelmä varmistaa, että vuoro ehdotetaan vain niille työntekijöille, jotka täyttävät vuoron vaatimukset. Työntekijä voi hyväksyä vuoron joko suoraan tai ehdollisena, ja vuoron tarjoaja voi valita, halutaanko varaus hyväksyä automaattisesti vai edellyttääkö se manuaalista hyväksyntää.
Työvuorosuunnittelu ja integrointi olemassa oleviin järjestelmiin
IntuKeikka voidaan integroida olemassa olevaan työvuorosuunnitteluohjelmistoon tai vaihtoehtoisesti voit käyttää Intun omaa työvuorosuunnittelua. Intu kerää materiaalin automaattisesti muun muassa laskutusta varten, ja työajan kirjaaminen onnistuu helposti sovelluksen avulla.
Työntekijöiden arki helpottuu IntuKeikan avulla
IntuKeikka ei ole vain työkalu organisaation tuottavuuden parantamiseen, vaan myös työntekijöiden arjen helpottamiseen. Sovellus mahdollistaa työntekijöille oman käytettävyyden ilmoittamisen, viestinnän chatin kautta, navigoinnin oikeaan osoitteeseen sekä tärkeiden tiedotteiden seuraamisen. Tämä tekee IntuKeikasta ainutlaatuisen työntekijäsovelluksen.
Työntekijöiden arki helpottuu IntuKeikan avulla
IntuKeikka ei ole vain työkalu organisaation tuottavuuden parantamiseen, vaan myös työntekijöiden arjen helpottamiseen. Sovellus mahdollistaa työntekijöille oman käytettävyyden ilmoittamisen, viestinnän chatin kautta, navigoinnin oikeaan osoitteeseen sekä tärkeiden tiedotteiden seuraamisen. Tämä tekee IntuKeikasta ainutlaatuisen työntekijäsovelluksen.
Tehtävälistaukset ja monikielisyys työvuorojen hallinnassa
Tarvittaessa vuorolle voidaan liittää tehtävälistaus, jonka suoritteet voidaan merkitä tehdyiksi suoraan sovelluksessa. Tämä varmistaa, että tehtävät tulevat hoidetuksi huolellisesti, vaikka kyseessä olisi uusi työntekijä. IntuKeikka tukee monikielisyyttä, joten se soveltuu erinomaisesti myös toimialoille, joilla työskentelee vieraskielistä työvoimaa.
Työvuorosuunnittelu ja sijaisten löytäminen haukkaavat usein ison osan työajasta. Miten nämä saa hoidettua kustannustehokkaasti? Entä millaisesta ohjelmasta on apua työvuorosuunnittelua tekevälle? Lataa oppaamme ja tutustu aiheeseen!
Sijaisten tavoittaminen voi olla usein haastavaa. Aikaa siihen ei ole, mutta työtunnit kuluvat puhelimessa sijaisia tavoitellessa. Työvuorosuunnitteluun ja sijaisten hallintaan suunnitellut ohjelmistot tulevat avuksesi. Lue blogimme siitä, miten ohjelmisto voi auttaa sijaisten hallinnassa!
”Intun ehdoton vahvuus on työvuorojen logistiikka, se miten vaivatonta ison ja monipuolisen kokonaisuuden organisointi on sen avulla”, sanoo Leena Meri, Lempi Kodinhoidon toimitusjohtaja. Lue asiakastarinasta, miten Lempi on hyötynyt Intusta.
Tuottavuutta saadaan parannettua hyödyntämällä digitaalisuutta. Data on yritykselle erittäin arvokasta, eikä sen potentiaalia kannata jättää hyödyntämättä. Siksi on tärkeää, että integraatiot eri järjestelmien välillä toimivat. Lue artikkelimme tuottavuuden parantamisesta!